رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

جایگزین سروش صحت در شبکه نسیم مشخص شد+ زمان پخش برنامه «دیدی‌نو»

  • کد خبر: ۱۳۴۷۵۱
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
جایگزین سروش صحت در شبکه نسیم مشخص شد+ زمان پخش برنامه «دیدی‌نو»
برنامه «کتاب باز» با اجرای سروش صحت در شبکه نسیم طرفداران زیادی را جذب کرده بود و حالا مدتی است که این برنامه تعطیل شده و مدیران این شبکه بعد از مدت ها تصمیم گرفته اند برنامه ای جدید با عنوان «دیدی نو» را راهی آنتن کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، «دیدی‌نو» برنامه‌ای ترکیبی در حوزه کتاب است و شبکه نسیم قصد دارد آن را جایگزین «کتاب‌باز» کند. این برنامه از سه‌شنبه ۲۴ آبان روی آنتن می‌رود اما مجری برنامه برخلاف آنچه پیش‌تر اعلام شده بود، حمید گلی نیست و شهرام شکیبا آن را اجرا می‌کند.

شهرام شکیبا فارغ‌التحصیل رشته ادبیات فارسی است و از این جهت نسبت به حمید گلی بیشتر با فضای این برنامه تناسب دارد.

با این حال شکیبا در سال‌های اخیر یک جورهایی به آچارفرانسه تلویزیون برای اجرای برنامه‌هایی با موضوعات کاملا متفاوت تبدیل شده. از قندپهلو گرفته تا برنامه‌های خانوادگی و گزارش‌های زنده از اماکن مذهبی و … جزو کارنامه او در عرصه اجرا به حساب می‌آید.

با توجه به تیزری که از برنامه منتشر شده، به نظر می‌رسد با یک تاکشو یا مسابقه‌ای درباره کتاب مواجه‌ایم و شهرام شکیبا هم بیشتر سعی دارد فضای را شاداب پیش ببرد.

پیش از این تنها برنامه شبکه نسیم در حوزه کتاب‌، کتاب‌باز بود که با اجرای سروش صحت روی آنتن می‌رفت و با استقبال بالایی روبه‌رو شده بود. این برنامه با وجود طرفدارهای زیادی که داشت بعد از پنج فصل متوقف شد و اجازه تولید فصل ششم به آن داده نشد.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->